• Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym

    2018-08-21
    autor: Mikołaj Dulęba

    Cenisz sobie pracę z ludźmi? Interesujesz się nowymi technologiami? Posiadasz doświadczenie w kontakcie telefonicznym z Klientem?
    Marzy Ci się praca, w której Twoje pomysły i zaangażowanie będą doceniane?
    Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco - zgłoś się do nas!

    Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z branży telematycznej obecną na polskim rynku od 15 lat.
    Zajmujemy się dostarczaniem rozwiązań opartych na modułach GPS/GSM optymalizujących koszty związane z obsługa floty pojazdów.
    Budujemy relacje z Klientami w oparciu o najwyższe standardy świadczonych usług.
    Obecnie do naszego zespołu pomocy technicznej poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Technicznym

    (Miejsce pracy: Łódź)

    Jeśli charakteryzujesz się:
    • Analitycznym myśleniem,
    • Komunikatywnością i umiejętnością pracy w zespole,
    • Otwartością oraz kreatywnym podejściem do rozwiązywania problemów,
    • Dobrą organizacją pracy własnej,
    • Umiejętnością szybkiego reagowania,
    • Bardzo dobrą znajomością obsługi komputera oraz programu MS Office,
    • Wewnętrznym spokojem, cierpliwością i odpornością na stres,
    • Pozytywnym nastawieniem do siebie i innych :)

    To znaczy, że szukamy właśnie Ciebie!

    A dodatkowo:
    • Posiadasz podstawową znajomość elektroniki samochodowej,
    • Pracowałeś w telefonicznej obsłudze klienta,
    • Łatwo przyswajasz wiedzę,
    • Masz doświadczenie z nowymi technologiami,
    Będzie to Twoim dodatkowym atutem.

    Wraz z naszym zespołem będziesz odpowiedzialny/a za:
    • Wsparcie pracy działu technicznego poprzez: konfigurowanie urządzeń zgodnie z wymogami klienta,
    zdalne diagnozowanie usterek systemu zamontowanego na pojazdach klientów, wykonywanie zdalnych napraw i korekt w działaniu urządzeń, aktualizowanie danych klientów
    • Uczestnictwo w realizacji nowych projektów technicznych,
    • Wsparcie techniczne dla działu obsługi klienta,

    Polubisz pracę w Data System Group ponieważ oferujemy Ci:
    • Podjęcie długofalowej współpracy,
    • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia w oparciu o umowę cywilnoprawną,
    • Pracę jednozmianową w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku,
    • Szkolenia wprowadzające oraz pełne wsparcie merytoryczne,
    • Możliwość rozwoju osobistego i zdobycia nowych doświadczeń,
    • Własne stanowisko pracy, laptopa oraz telefon komórkowy,
    • Uczestnictwo w tworzeniu nowych modułów aplikacji i udoskonalania świadczonych przez nas usług,
    • Pracę w młodym, pogodnym i chętnym do pomocy zespole

    Czy chciałbyś wiedzieć coś więcej? Poświecić nam trochę swojego czasu?
    Wyślij nam swoje CV na kariera@datasystem.pl abyśmy mogli Cię poznać.
    Być może do usłyszenia wkrótce.

Blog Blog

Tematy warte zajrzenia!

FAQ FAQ

Najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Pomoc Pomoc

W przypadku problemów prosimy o kontakt.

Do pobrania Do pobrania

Pliki, które mogą Ci się przydać.

Mapa Mapa

Mapa strony. Na wszelki wypadek.